Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pro přehlednost jsou dotazy rozděleny do kategorií.

INFORMACE O NÁKUPU PRODUKTŮ 

Je možné si Vaše produkty někde vyzkoušet?

Ano, je to možné. Naše produkty si můžete prohlédnout a vyzkoušet osobně po domluvě v Náchodě, případně v místě konání workshopu či jiné akce. Budeme rádi, když se nám ozvete na naše kontaktní údaje ZDE

Jak zjistím, kdy přesně mi balíček přijde?

Jakmile předáme balíček s vaší objednávkou přepravci, zašleme vám informační e-mail s podacím číslem zásilky. Na webových stránkách vybraného přepravce pak můžete on-line sledovat, kde se vaše zásilka nachází a kdy Vám bude doručena.

Objednal/a jsem si u Vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali. Co mám dělat dál?

Po dokončení objednávky Vám přijde e-mail potvrzující přijetí objednávky. Pokud vám e-mail nepřišel nebo si nejste jist/-á, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte nás prosím na telefonním čísle 602 321 770, popř. e-mailem na stan.ko@centrum.cz.

V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly. Jak mám postupovat?

Údaje k platbě najdete v e-mailu potvrzujícím přijetí Vaší objednávky. Číslo účtu pro platbu je 1026957585/6100, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Pokud si nejste jist/a, jaké údaje máte při platbě zadat, kontaktujte nás prosím na stan.ko@centrum.cz nebo na telefonním čísle 602 321 770.

V objednávce jsem zadal/a způsob úhrady platební kartou, ale platba se nezdařila. Co mám udělat?

Ke své platbě se můžete vrátit. Po dokončení objednávky Vám přišel e-mail potvrzující přijetí vaší objednávky. Ten obsahuje také odkaz, který vás znovu přesměruje na platební bránu s možností provést platbu. 

Posílal/a jsem zboží na reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení. Kde zjistím další informace?

Reklamace je vyřizována do 30 dnů od převzetí zásilky, o průběhu reklamace je každý zákazník informován e-mailem. Pokud chcete znát stav vaší reklamace nebo máte pochybnosti, zda k nám vaše zásilka dorazila v pořádku, zavolejte nám prosím na telefonní číslo 602 321 770 nebo nám napište e-mail na stan.ko@centrum.cz

INFORMACE O NÁKUPU SLUŽEB

Na stránkách uvádíte cenu 1 Kč. Jaká je opravdová cena?

Ano, uvádíme cenu 1 Kč a to z toho důvodu, že každý workshop, teambulding nebo jiná akce jsou specifické jak počtem účastníků, svou délkou kurzu tak i místem, kde se akce odehrává. Přesnou cenu Vám tedy budeme umět sdělit až poté, co nám sdělíte tyto podrobnosti.

Jaké je rozmezí ceny za Vaše služby?

Odhadem se ceny mohou pohybovat od 5.000 do 30.000 Kč. Záleží na výše uvedených parametrech akce.

Kolik osob se může zúčastnit Vašeho workshopu? 

Je to hodně individuální. Umíme obsloužit akce od 5 do 500 účastníků. Záleží na formě, délce, případné rozdělení do skupin atd. Vše je o dohodě s pořadatelem akce. 

Jak si můžu objednat Vaše služby? 

Jednoduše vložte do košíku vybranou službu. Při vyplňování objednávky připište do poznámky: počet účastníků, místo konání, požadovanou délku a případně další podrobnosti, které Vás napadají. Nezapomeňte vyplnit svůj telefon a e-mail, budeme Vás co nejdříve kontaktovat, abychom se s Vámi dohodli na všech podrobnostech a mohli vypočítat konečnou cenu. 

Platí se za Vaše služby předem? 

Toto opět záleží na dohodě. Většinou je zvykem zaplatit na účet předem. Po dohodě lze zaplatit zálohu předem a zbytek částky po ukončení akce buď hotově nebo opět převodem na účet. 

 

Bubnování

Doporučujeme

Nejprodávanější